ik krijg in enen de melding, "Dit spel functioneert niet meer, voorbereiding op afsluiten" wat hier aan te doen?

ik kreeg voor mn verjaardag een nieuw spel "prototype"
ik heb deze al meerdere keren uitgespeeld, en toen deed hij het goed,
nu doe ik hem op moeilijkste niveau,
en ik krijg direct in het begin de melding dat hij het niet meer doet, wat kan ik hieraan doen,
herinstalleren geprobeerd,
disc schoonmaken, kijken voor krassen, zat niets op

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

inderdaad erg vreemd, ik heb wel de link voor je, van het forum van prototype, wel engels helaas, kon daar deze error niet terug vinden, maar misschien kan je daar deze vraag stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje, heeft erg geholpen, kreeg direct antwoord

Andere antwoorden (1)

Kijk eerst of het aan de moeilijkheid ligt, als dit het geval is ben ik bang dat je iemand anders moet raadplegen, maar hieronder wat meestal wel werkt voor mij!

Wat je kan proberen is je videokaart drivers eerst updaten, kijken welke versie van directX je hebt, en zo nodig updaten.