Is er een instantie waar je terrecht kunt voor informatie over landelijke storingen?

Ik zoek dan een organisatie die bij houdt wanneer en waar er de afgelopen jaar een storing heeft plaatsgevonden. Zodat je kunt zien dat er bijvoorbeeld in zuid-holland de afgelopen 2 jaar 10 storingen hebben plaatsgevonden.

Toegevoegd na 25 minuten:
Edit: Het betreft stroomstoringen, mijn excuses hiervoor

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor storingen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezien de trefwoorden: stroomstoringen. Gezien de categorie Computers & Internet: internetstoringen.

Antwoorden (1)

Op http://www.gasenstroomstoringen.nl/ kun je zoeken naar storingen. Je komt terecht op een site waar je kunt filteren op datum, zodat je ook de historie kan raadplegen.
bamibal