Nee, dat is niet afdoende.
In een fotobewerkingsprogramma kun je die .jpg openen en bewerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
opslaan als pdf werkt het beste en dan als het kan beveiligen :) er zijn gratis tooltjes op internet te vinden die een wordbestand kunnen converteren naar een .pfd.

uitprinten en inscannen als .pfd kan ook werken.
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
tja niks onbewerkbaar met de computer, maar om het nog enigszins lastig te maken is pdf de beste methode. alles is namelijk uit te printen, in te scannen en te bewerken :)
Elk bestand dat je op internet verstuurt is te veranderen. Afhankelijk van de opslag methode kan dat heel makkelijk (rtf, txt, doc) via lastig (PDF, JPG) tot heet lastic (Beveiligde PDF). Maar alles wat je op eht scherm kan zien, kan je veranderen. Als het moet gewoon via een screenshot, foto-editor, opslaan, danwel overtypen.

De belangrijkste vraag die je moet stellen: Is het belangrijk dat het niet geedit kan worden. In dat geval een hardcopy, met de hand ondertekend product aanleveren. Die kan ook wel verandert worden, maar nauwelijks zo dat het niet opvalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet mogelijk. ELK bestand die ik via email binnenkrijg, kan ik veranderen.

Je kan wel een watermerk/handtekening in een plaatje verwerken, zodat je achteraf kan zien of 't plaatje gewijzigd is. Als 't plaatje niet teveel veranderd is, kan ook nog steeds 't watermerk / de handtekening gevonden worden.