Wat is het beste antivirus programma als je veel download?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
AWM
13 jaar geleden
De hoeveelheid die je download doet niet ter zake.
Bovendien halen mensen die veel downloaden voornamelijk muziek en films binnen, daar zitten geen virussen in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is wel heel kort door de bocht.
Nog ingepakt kunnen ze wel virussen bevatten.
Tevens kan een virus zich voordoen als een mp3 maar iets heel anders zijn. Als een mp3 niet afspeelt, kan het iets anders zijn, maar dan is het al te laat.
fremar
13 jaar geleden
ps:over de gratis antivirus:vraag reeds eerder gesteld

Het beste antwoord

Kijk hier en vergelijk.!

http://www.gratissoftwaresite.nl/nieuws/vergelijkinganti-virus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

NORTON INTERNET SECURITY 2010

Toegevoegd na 12 minuten:
Avg internet security kan ook wel, maar norton scant eerst alles voordat je het kan installeren of openen.

Toegevoegd na 1 dag:
http://www.gratissoftwaresite.nl/nieuws/vergelijkinganti-virus

http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/?ttreng=1&ttrkey=antivirus+software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet dat zo HARD?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@jet Ja sorry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een hekel aan Norton, ALS het draait is er niks mis mee, maar heb door Norton al meerdere malen zeer trage of vastlopende computers gezien.
De enige optie was dan Windows opnieuw installeren want verwijderen hielp dan al niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook slechte ervaringen met Norton... Helaas maar ik zou je Norton zeker niet aanbevelen! Gebruik eventueel gewoon Microsoft Security Essentials, is gratis en in mijn ogen/ervaring ook goed...
Ik gebruik zelf Smart Security van Eset

Is een heel licht programma die het systeem niet zo grandioos vertraagt zoals Norton (wat een bagger troep is dat zeg.... sorry dat ik het zeg...)

Groetjes,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onzin, norton 2010 gebruikt maar 3% en je merkt er dus echt niks van dat hij aanstaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3% van de cpu
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik had ooit een laptop, van het bedrijf, waarop Norton was geïnstalleerd. Tjee, wat een ellende. Mijn laptop had regelmatig geen tijd voor mij. Hij had het veel te druk met virusscannen. En dat terwijl ik helemaal niet aan het downloaden was!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar norton is veranderd
Een van de beste Virusscanners is Avast 4 Home en deze is nog gratis ook!
Zie link;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet wel internet security hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Avast 4 Home heeft alles en werkt perfect, gebruik het al jaren en nog nooit en virus e.d. op m'n PC gehad ;-)
Ik gebruik al jaren AVG werkt probleemloos.
Er is een gratis en koop versie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die heb ik ook!!
Het beste antivirusprogramma dat ben je zelf, een beetje opletten dus.
Zelf draai ik standaard geen antivirus, alleen maar gezeur, af en toe laat ik avast of avg even draaien.

Sowieso is de kans op Data verlies door andere oorzaken veel groter: hardisk crash, diefstal, brand.

Een goeie backup hebben is dus veel belangrijker.
Heb de afgelopen 15 jaar 2 keer een Harddisk crash meegemaakt. de eerste keer alles weg, de tweede keer alles kunnen redden (m'n backup was nogal oud, was veel werk, hardisk wel fysiek kapot)
Ook om me heen meerdere crashes gezien, dus het ligt niet aan mij. (het waren steeds schijven van minder dan 3 jaar oud.)