Is het verstandig om op een verify knop te drukke op een onbetrouwbare site?

Ik wou graag een paar coins op mijn pacybits account storten maar daarvoor moet ik eerst een paar spellen downloaden en dan krijg ik mijn aantal coins maar ik weet niet of dat veilig is weet miss iemand van jullie dag?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K
TurfGraver
5 jaar geleden
Op een onbetrouwbare site zou ik op geen enkelknop drukken....
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden
Volgens mij vraag je naar de bekende weg...
NEE, NATUURLIJK NIET!!!
Ritsuka
5 jaar geleden
Je krijgt hierdoor gegarandeerd een virus op je pc/telefoon.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik zou het niet doen want je krijgt waarschijnlijk een virus en ik denk dat je de coins ook niet krijgt. Verder is het pure reclame

Antwoorden (1)

Een onbetrouwbare website betekend dat het of een http website is of een verlopen https certificaat betreft. Je moet op deze websites elk geval geen transacties willen doen. Echter kan de website aan zich wel gewoon veilig zijn. Het zegt namelijk niks over hoe ECHT een website daadwerkelijk is.

Ik houdt altijd aan:
- Als ik de website ken (bijv; nos.nl) en het geeft mij de melding, ga ik door naar de website.
- Als ik de website niet ken, stop ik bij deze blokkade en ga ik niet door. Ik wil namelijk geen risico lopen dat mijn pc mogelijk gekaapt kan worden.