Hoe voorkom ik pop-up alerts van Comodo over een update die met man-in-the-middle te maken heeft?

In de instellingen heb ik 'Toon berichten van het Comodo Berichtencentrum' UIT staan.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K
Antoni
6 jaar geleden
Is er niet ook een mogelijkheid "Herinner mij niet meer" in het keuzemenu te kiezen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, alleen 'herinner mij later'.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Onlangs had ik Comodo virusscanner op de PC (Engelse versie). Meestal werk ik off-line. Na 2 dagen was ik het gezeur zo spuug zat dat ik Comodo de nek heb omgedraaid. Ik mocht niet off-line werken, nou moe!
Mijn ervaring is dat Comodo het niet opgeeft.

Antwoorden (1)

The man in the middle attacks zijn erg belangrijk om tegen te houden.
Jouw pc (C) wordt dan gebruikt om berichten en data die partij A naar Partij B stuurd te onderscheppen. Dus A>C>B.
Gewoon de updates installeren die je krijgt aangeboden met die popups (klikken) (of zoek in het menu 'search for updates'. Vaak is er ook de optie dat updates automatisch uitgevoerd mogen worden, dan zie je de updates totaal niet meer. Maar goed, blijven updaten, altijd belangrijk met anti-virus en firewall programs.