Hoe moet je zelf weten of je een virus op je pc hebt ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kijk of de computer veel langzamer wordt of onregelmatig vasthangt. Ook kun je controleren of er mailtjes binnenkomen over het feit dat er een virus is gesignaleerd op je pc.
ronron1212
7 jaar geleden
Handiger is om gewoon een virusscanner op je pc te installeren.

Antwoorden (3)

scan je pc met windows firewall of download een antivirus
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan je computer scannen met een virusscanner maar soms merk je het ook dat je PC besmet is. Websites die niet willen openen, pop-ups, een abnormaal trage PC , bestanden die je niet kan openen ...

http://decomputer.be/besmette-pc-herkennen/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit herken je maar op één manier echt, en dat is dus een volledige scan doen op de computer. Gratis software voldoet niet altijd om de meest recente virus en malware te ontdekken, betaalde software wat beter wordt ontwikkeld vaak wel. Hier (http://virusscannerervaring.nl/virus-verwijderen/) vindt je ook wat meer informatie over hoe je een virus kan verwijderen van je pc, want dit kan erg irritant en voor meer problemen zorgen in de toekomst.