Is iDEAL ook van apple?

Apple heeft heel veel producten met 'i' ervoor zoals imac, icloud, iphone.

Nu is mijn vraag: Is iDEAL ook van Apple?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Goeie vraag. Was me niet opgevallen tot nu.

Antwoorden (1)

iDeal is niet van Apple.
iDEAL is een Nederlandse standaard voor het verrichten van internetbetalingen en is eigendom van Currence.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zit hier dan geen patent op? Ik kan me namelijk voorstellen dat Apple een patent heeft gezet op alle product-/dienstnamen die beginnen met 'i'?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er geldt merkenrecht en alhoewel apple zelfs iDeal misschien heeft geregistreerd is dat niet hetzelfde als iDEAL.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Bestond iDEAL niet al veel eerder dan dat Apple met al zijn "i" producten begon?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
iPod 2001
iDeal 2005
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ah ok. Nee dan was Apple eerder. :-)