Wat voor kwaad kan een virus dat geïsoleerd is?

Zojuist kreeg ik een melding van mijn (betaalde)virusprogramma dat een virus niet verwijderd kon worden, maar geïsoleerd is. Wat zijn daarvan de gevolgen? Blijft zo´n virus voor altijd op mijn PC staan? Kan ik hem beter verwijderen? Hoe doe ik dat dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Wanneer hij geisoleerd is kan deze inderdaad geen kwaad. Maarja ik zou er alsnog van af willen, geisoleerd of niet.

Je zou hem in veilige modus alsnog kunnen proberen te verwijderen. Anders zou je alsnog een online virusscanner kunnen starten om te kijken of je daar betere resultaten mee kunt halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan nu geen kwaad meer doen. Het programma kan niet meer uitgevoerd worden. Het zal door het anti-virusprogramma vanzelf worden verwijderd.