Ik heb een Email Adres aangemaakt, maar ik ben mijn wachtwoord en al mijn gegevens verloren hoe kan ik die nog terug krijgen?

Ik heb had 3 maanden geleden een Nieuw email adres aan gemaakt maar ben al me gegevens voor dat account verloren (Wachtwoord etc etc)
Hoe kan ik mijn account toch terug krijgen help please!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
bamibal
9 jaar geleden
Heb je ook geen herstel-adres ingevoerd, dus waar een eventueel nieuw wachtwoord naar toe gestuurd kan worden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is voor mijn broertje .. En nee hij heeft die niet.
SimonV
9 jaar geleden
Wat was de extensie van het e-mail-adres? naam@extensie....
bamibal
9 jaar geleden
Dan weet je dus net zoveel als een willekeurige hacker. Dan krijg je je adres dus niet terug. Je kunt beter een nieuw adres aanmaken, en dan wel het nut inzien van de beveiligingsinstellingen.
SimonV
9 jaar geleden
Sorry, e-mailadres.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is balen voor mijn broertje, hij had allerlij spelletjes er op etc, en nu is hij die dus allemaal verloren? Is er geen andere optie? En SimonV wat bedoel je gewoon het Email adres?
Amadea
9 jaar geleden
Hotmail, gmail, online, zonnet, kpn, planet, etc. Waar heeft jouw broertje het adres aangemaakt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hotmail.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je de suggesties op deze pagina al geprobeerd? http://www.pepermunt.net/e-mail/hotmail-wachtwoord-veranderen.html

Antwoorden (1)

Hotmail kun je altijd weer terughalen; gewoon wachtwoord vergeten gebruiken.