Hoe kan het dat al mijn internetgegevens, logingegevens, verbindinggegevens, geschiedenis gewist zijn, zonder dat ik daar om gevraagd heb?

Gisteravond laptop afgesloten, vanochtend weer aangezet. Internetgegevens opnieuw invoeren, al mijn vaste login's weg...

Toegevoegd na 1 uur:
Niemand anders maakt gebruik van deze laptop..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Misschien heeft je broertje nog even stiekem naar porno gekeken en alle geschiedenis gewist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Virus... Of wellicht heb je firefox 3.6 erop gezet, dat had een ernstig lek, en misschien ben jij wel gehackt via dat lek... Firefox 3.6.2 is wel veilig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan zijn dat je een update hebt geïnstalleerd bij het afsluiten van je computer. Misschien zat er een update voor je browser bij en heeft deze je "internetgegevens, logingegevens, verbindinggegevens en geschiedenis" niet bewaard.

Het zou ook kunnen zijn dat iemand anders nog even gebruik van je laptop heeft gemaakt en handmatig de geschiedenis heeft gewist.

Ik had gisteravond last van hetzelfde probleem, bij mij kwam het omdat ik ik CCleaner heb gedraaid.