Ja, zij kunnen jou oplichten maar daar schiet een verkoper niets mee op. Als je met PayPal betaald, kun je binnen 45 dagen een claim starten en dan alsnog je geld terug krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En als je met een creditkaart betaalt kun je al helemaal laten terugboeken. :)

Andere antwoorden (1)

Aangezien oplichting per definitie het illegitiem buitmaken van geld is door de ene partij, is het antwoord nee. Want al.het geld dat ze via ebay verdienen kan gestorneerd worden dmv een claimsproces door de koper. Dit doet men bij niet afgeleverde- of defecte, of vals geadveerteerde producten.