Cloudcomputing in de toekomst ? Hoe veilig is "cloudcomputing ?" Hoe worden de gegevens bewaard ?

Had graag nog meer info ivm met dit onderwerp !

Mvg,

Karel8158

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het complete antwoord bied ik je aan via onderstaande link. is een 21 pagina grote PDF
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat kan je iemand niet aandoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor vakidioten als ik is dit smullen. Je weet dan gelijk van de hoed en de rand.
AWM
14 jaar geleden
Vakidioten weten zelf de weg wel te vinden.
Kom op, een heel technisch boekwerk in het Engels.
Verwoord het zelf nou eens. Ik ga het niet voor je doen, ondanks dat mijn handen jeuken :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon uitprinten en rustig doornemen. Voorts inringen en in de boekenkast zetten als naslagwerk.

Andere antwoorden (2)

Meestal klop ik een eigen tekst in, maar dat is in dit geval een beetje overbodig:
Dit heb ik voor je gekopieerd en geplakt uit een artikel in de Volkskrant van twee jaar geleden. Is eigenlijk wel een goed idee .... wolk-computeren of computer-wolken :-)

Cloud computing is een allegaartje van begrippen. In essentie komt het erop neer dat software en documenten die vroeger op de pc stonden, verhuizen naar het internet. Dat kan ertoe leiden dat gebruikers minder vaak een softwarepakket zoals een tekstverwerker zullen aanschaffen, maar dat zij spullen gebruiken die geïnstalleerd staan op een internetserver, ergens op een onbekende locatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het een hype van bedrijven als MS is. Gegevens elders opslaan is zo oud als de virtuele weg naar Rome. Iedere fileserver kan dat. Maar vooral standaard applikatie makers als Microsoft hebben er baat bij dan hun programmatuur serversided worden gebruikt. Levert meer op en is beter beheersbaar.
Het is inderdaad een ondoorzichtige cloud van begrippen en belangen. Voor sommige onderdelen valt iets te zeggen, maar er zijn ook altijd weer argumenten tegen.
Ik vraag mij af of de bedrijfsrisico's wel afnemen.