ik had het ook! heel vervelend maar ik heb het verwijderd door: adwcleaner

downloaden: http://www.computeridee.nl/downloads/security/adwcleaner/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jammer genoeg heeft ook dit programma Trovigo niet verwijderd, toch bedankt voor de reactie op mijn vraag.
Malwarebytes lost dit op, het beste is scannen in veilige modus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas heeft ook dit niet gewerkt, maar toch bedankt voor deze reactie.