Kun je na het scannen van de computer, alle foute bestanden verwijderen?

Ik heb voor mijn schoonouders de computer met een virus scan gecontroleerd. Hierbij kwam 1 bestand naar boven die mogelijk gevaarlijk kan zijn. Bij het verwijderen kreeg ik de vraag of ik door wilde gaan met verwijderen. Bij 'ja' zou je een crash kunnen krijgen. Heb gekozen voor nee. Mijn vraag: kan ik het volgende bestand verwijderen ?
c:\program files\quick time\qt systeem\..........
Wie helpt mij?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Als het bestand gevaarlijk kan zijn, moet je het verwijderen.
Om crashes te vermijden:
Verwijder Quicktime van je computer.
Verwijder c:\program files\quick time (indien nog aanwezig)
Installeer Quicktime opnieuw:
https://www.apple.com/nl/quicktime/download/
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV gaat ervan uit dat Quicktime geinstalleerd is, dit hoeft natuurlijk niet het geval te zijn. - Hoe heb je je pc gescanned (waarmee) ?

Andere antwoorden (1)

Mijn advies is om hetgene niet te verwijderen. Er bestaat altijd een kans dat er iets mis kan gaan. Zodra je pas merkt dat er iets anders is dan normaal zal ik het je aanraden om te verwijderen. Maar zolang je er nog geen last van heb zou ik het laten zitten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Excuses voor de dubbele aangeving
SimonV
9 jaar geleden
Als je merkt dat er iets aan de hand is, is er iets aan de hand...
Dan kan het al te laat zijn.