krijg steeds om de minuten een bericht van Microsoft windows over mijn male ware , wat is dat ?

Bericht is : enhanced On -Acces-Maleware protection werkt niet meer en is gesloten, er u krijgt een melding als er een opossing is gevonden.Ik ben beveilig met Panda en de geeft niks aan. kan dit kwaad en wat is het eigenlijk ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
malware of male ware? Lijkt een leuke vertyping
SimonV
10 jaar geleden
Iemand met hetzelfde probleem heeft Panda geheel verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd. Daarna was het probleem verdwenen.
Zie:
http://computertotaal.nl/forumarchief/15-beveiliging---privacy/197713-enhanced-on-acces-anti-malware-protection Een andere oplossing was het gratis programma Malwarebytes draaien.
http://www.talkphotography.co.uk/threads/enhanced-on-access-anti-malware-protection-what-is-it.263620/

Het beste antwoord

Meerdere virusscanners en ingebouwde beveiligingen van Microsoft kunnen elkaar tegenwerken. Het kan dus kwaad doen. Gebruik niet meer dan één virusscanner op je systeem. Afhankelijk van je besturingssysteem kun je Windows Defender of Microsoft Security Essentials uitschakelen.
Eventueel Panda opnieuw installeren of herstellen.
Als je Panda pakket geen ingebouwde Firewall heeft dan kun je Panda Antivirus gebruiken in combinatie met de Windows Firewall. Twee Firewalls is ook niet nodig.
Lukt het je niet om het probleem op te lossen dan kun je als een alternatief Panda verwijderen en Avast Free gebruiken in combinatie met de Windows Firewall
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
malware staat er aan elkaar dus, ter verbetering
ik heb al jaren windows en Panda met elkaar in gebruik de updates lopen altijd goed....maar ik zoek het even uit !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
mijn virusscanner moest worden geupdatet..dit bericht kreeg ik van Panda na een mail naar hun hebben toe gestuurd.
Daarna was alls weer in orde,dus het gegeven antwoord was niet precies wat ik zocht, maar je antwoord was wel correct.bij andere problemen .bedankt alles loopt nu weer prima