Wie heeft er ervaring met Spybot Search & Destroy?

In een computertijdschrift werd dit programma sterk aanbevolen. Maar bij het downloaden kreeg ik de waarschuwing dat ik eerst een back-up moet maken en dat mogelijk bepaalde programma's niet meer werken. Ik zit er nu aan te denken om het maar weer te verwijderen. Het moet me namelijk niet al te ingewikkeld worden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

ik gebruik al jaren spybot zonder problemen
hij maakt een back up van je register zodat je als er iets mis gaat altijd je register weer terug kan zetten

Toegevoegd na 4 minuten:
kijk op de onderstaande link voor handleiding
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat kan je gewoon doorklikken. Ik werk er al jaren mee, nooit geen problemen mee gehad en zeker niet met mijn PC.

Het is niet de eenvoudigste pakket. Maar het bied mij in ieder geval de beveiliging die ik nodig heb.
SpyBot en een virusscanner is alles wat ik draai.

Vooral niet vergeten om de PC de immuniseren met spybot. Dat is echt super belangrijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij gebruiken het hier ook al jaren.
Eens in de zoveel tijd je computer laten controleren met dit programma. Je weet immers maar nooit wat zich in je PC heeft weten te nestelen ondanks antivirus programma, firewall, enz.
Gewoon downloaden en de instructies volgen. Een kind kan de was doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, dat is het beste programma om je pc schoon en veilig te houden...

Je moet er wel wat van af weten, helaas, het komt niet vanzelf...

Dus als je bereid bent om wat te leren, dan raad ik het je ZEER aan... Of installeer het in simpele modus, dat is ook een optie... Het waarschuwt je bij elke registerverandering en ik ben daar zeer mee geholpen, want ik heb een pc dat al 5 jaar continu draait... Mede dankzij Spybot...

Alles blijft werken hoor, alleen je firewall kan even moeilijk doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En hoe krijg ik die firewall dan weer goed?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je firewall gaat vanzelf wel vragen of je de processen van Spybot S&D wil toestaan of niet.
Gewoon zeggen van wel, dus.
Spybot S&D is zeker een aanrader.
Ik gebruik het al een jaar of 8, zonder problemen!
Het is ook helemaal niet zo ingewikkeld, klik dat scherm gewoon door en gebruik dat programma.