Waarom kan ik mijn Faceboek pag. niet meer lezen?

Ik kan ook niet inloggen ook niet op een andere pag. van Facebook. De pag. ziet er raar uit. Mijn foto is heel klein. Ik kan wel op onderdelen klikken maar ze werken niet. Alles staat links onder elkaar op de pagina. Onderaan rechts ,nog net zichtbaar, staat Dummy. Misschien iets met de beveiliging? Ik kom er niet uit.

Toegevoegd na 4 dagen:
Ik kan wel via Google Chrome op Facebook komen. Daar werkt het wel. Maar niet via Internet Explorer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Uw browser kan de pagina niet volledig laden, uw pagina gaat wel open maar er is geen verbinding met het bestand dat uw pagina vertelt hoe het zich moet gedragen (lettertype, ...). Probeer eens een andere browser te installeren (firefox, chrome, ...)
Het probleem kan bij jou liggen maar evengoed bij de webstek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Een andere browster installeren lijkt mij wel een erg vergaande maatregel. De pagina opnieuw laden kan al een oplossing zijn. De verbinding met internet opnieuw maken kan ook een oplossing bieden. Over een paar uur opnieuw proberen verbinding te maken lost het probleem anders ook vast wel op. Enzovoort.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HUH .... ik heb vier browsers op mijn systeem.
Een browser is een programma zoals word, acces, ...,ben je zeker dat jij het niet hebt op een operating systeem? Daar heb ik het dus NIET over. Iedereen zou minstens twwe browsers moeten installeren, als uw browser ermee ophoud heb je tenminste nog een andere om mee verder te werken en uw probleem met de standaarsbrowser op te lossen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan inderdaad mijn Facebook pagina lezen ik Google Chroom. Maar niet in op Internet Explorer. Dus heb ik een probleem met mijn standaard browser. Enig idee hoe ik dit oplos?
Antoni
10 jaar geleden
blabbi66, voor mijn gevoel is het installeren van een nieuwe browser te vergelijken met het kopen van een nieuwe bank als je er even niet lekker op zit in plaats van even anders te gaan zitten. Een moeilijke(re) oplossing kiezen dus in plaats van een makkelijke, maar zo te lezen weet ik er lang niet zo veel van als jij. Ik wist niet eens dat je meerdere browsers tegelijk kan hebben! Je antwoord is dus toch handig voor de vraagsteller!
Facebook doet momenteel bij verschillende mensen die ik ken heel raar. Zo staat er bij iemand die ik ken ineens als opleiding de opleiding van haar kleindochter vermeldt en bij een ander staat ineens de foto van haar man bij haar profiel. Het lijkt erop dat Facebook een beetje de weg kwijt is.