Hoe kan ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor windows mail terugvinden ?

Heb een virus op mijn PC gehad. Alles terug opgekuist en in de fabrieksinstelling teruggezet door een technieker. Weet echter beide items niet meer omdat ik op mijn PC al jaren automatisch ingelogd bleef.

ronron1212
10 jaar geleden
Je zult contact moeten opnemen met je provider. Anders kom je er niett achter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is toch HET antwoord. ronron12. Hier zat ik ook aan te denken.

Antwoorden (2)

Je zult contact moeten opnemen met je provider. Anders kom je er niett achter.
Je provider kan je helpen weer toegang te krijgen tot je mail.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies: +
Als het goed is heeft livemail ooit gevraagd voor een tweede email of een geheime vraag om je aan te melden bij livemail.
Indien je dit ook vergeten bent is er een probleem.
Probeer je mailadress te achtehalen bij degene waar je mee mailde.