Op de pc kan je een status posten en aanpassen dat bvb één persoon deze status niet ziet. Bestaat deze mogelijkheid ook bij Facebook voor de Iphone ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kunt een persoon specifiek blokken, aangezien het beetje op 1 trekt zou het ook daar te vinden zijn dat je voor 1 persoon uw profiel niet kunt laten zien als je die niet wilt blokken, nu kan zijn dat het bij account instellingen zijn maar wellicht vind je het eerder in privacy instellingen

Antwoorden (1)

Zover ik weet is dit niet mogelijk.