Als ik op hotmail inlog met mijn mobiel zie ik meer mails dan bij inloggen via de PC. Hoe krijg ik ook op de PC weer alle mails te zien?

Tot een maandje terug was dit probleem er niet. Rond die tijd heb ik W8 geüprade naar W8.1 Ook heb ik rond die tijd G-Data security geïnstalleerd.

Het beste antwoord

Hotmail op een windows pc maakt een automatische voorselectie van de email die je binnenkrijgt, dat moet je wel wat in de gaten houden, soms komen er mails om onduidelijke redenen in het vakje ongewenst terecht.