Met inloggen op de computer weigert hij het aanmelden hoe kan ik dat verhelpen?

Goedendag, Bij het inloggen krijg ik de melding wanneer het gebruikersnaam en wachtwoord moet worden ingevoerd: User Profile service. Hij verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen. Vraag me af wat het probleem is of wat er fout gaat. Verder weert ik wel dat er veel spam en reclames vrij irritant steeds wwer terug in beeld komen. Ook dat vraag ik me af hoe ik dat uit de computer kan verwijderen.want alleen popups verwijderen helpt niet. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt Malware / Spyware op je pc. Waarschijnlijk is deze hardnekkig en lastig te verwijderen. Probeer het eerst eens met Malwarebytes, http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free als die het niet vind dan met ADWCleaner en/of Junkware removal Tool.

Controleer daarna voor de zekerheid ook op virussen met een virusscanner. Gebruik een goede virusscanner in combinatie de Windows firewall.