hoe weet youtube wat mijn zoekopdrachten zijn op een openbaar computer zonder dat ik ooit ingelogd ben op youtube/google?

Ik zat vanmiddag tijdends de les een filmpje te bekijken op youtube (prank filmpje). Daarbij maakte ik gebruik van de schoolcomputer in een klas waar ik nooit eerder les had gehad. Op een gegeven moment tijdends het kijken van dit filmpje zag ik bij "gerelateerde videos" en "aanbevolen videos" twèè filmpjes staan die ik eerder heb opgezocht op mijn telefoon. Ik moet hier bij zeggen dat die filmpjes ook geen "populaire" filmpjes waren wat toevallig daar tussen staat. Nee dit waren filmpjes die je sws niet tussen prankfilmpjes verwacht als "gerelateerde video" Ik was trouwens ook niet ingelogd op youtube of google.

Even nogmas de feiten op een rijtje.
-Openbare computer
-Niet ongelogd op youtube/google
-Bij "gerelateerde videos" opeens 2 filmpjes zien die je eerder heb bekeken en opgezocht, dit terwijl het totaal niet gerelateerd is aan het prank filmpje wat ik op dat moment aan het bekijken was.

Die hierboven genoemde dingen zouden logisch te verklaren zijn als ik was ingelogd op youtube. Maar dit was dus niet het geval. Ik zat op een openbare computer op school. In een lokaal waar ik nooit eerder les heb gehad.

Hoe is dit te verklaren?

Zou het misschien kunnen liggen aan het feit dat ik met mijn telefoon verbonden ben met wifi van school? Dat lijkt me sterk. Ik was welliswaar wel verbonden met wifi van school maar ik deed niets met me telefoon. Hij zat gewoon in mijn zak en heb ook geen filmpjes op school bekeken.

Iemand die dit kan verklaren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Gebruik je misschien google chrome? en ben je er ingelogd?
Want google chrome synchroniseert doodleuk ALLES met die computer in het openbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad vreemd....Erg vreemd..