Hoe kan je je msn late blokkeren of verwijderen als die gehackt is?

Ik heb een nieuwe msn aangemaakt voor alleen mijn vriend en een paar vriendinnen. Op die andere staan zo'n 800 contactpersonen die ik wel ken.. maar weinig mee praat.. nou kom ik net online en ik heb die andere msn ook in me nieuwe msn toegevoegt.. zie ik opeens mezelf online... dus ik denk hey wat is dit... en ik begin te prate.... en meteen allemaal woorden zoals je hebt dikke tieten ik wil je likken blabla... vervolgens krijg ik een uitnodiging van de cam er zit er naakt meisje op bed zich zelf te vingeren. Ze zei dat ze het ook bij de rest van me contact personen deed en die waren zwaar onder de indruk...

Nou lekker dan!!! Allemaal onder mijn naam.. Loop ik gezellig met me vriend in de stad krijg je allemaal scheve gezichten van mense die mij op de cam hebben gezien..

nou zit ik te denken aan aangifte maar of ze daar wt mee kunnen ik weet het niet..
vandaar graag een beetje hulp hoe ik dt kan verwijdere of blokkeren ofzo..
misschien wel weer terughacken? ik weet het niet

advies is heeeel graag welkom

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die mensen die jou op straat herkennen zien dan toch zeker wel dat dat iemand anders is?

Het beste antwoord

Ik vraag me af of je nog op je account kunt komen maar verander meteen je wachtwoord als je dat nog kunt.
en vraag me af of de hacker ook je geheime vraag heeft veranderd?
op die manier kan je er wellicht ook nog bij. de link om je ww te veranderen komt dan aan op een ander mailadres
die denk ik niet te hacken is.

Anders toch maar proberen te melden bij msn ?
om dat adres te blokkeren ? wordt wel heel moeilijk denk ik. Wellicht kan je toch de politie om advies vragen.
capthavoc
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik zou je wachtwoord veranderen van je oude account. Kijken of het dan nog steeds gebeurt. andere oplossingen komen waarschijnlijk wel onder mijn antwoord. maar dit is iets om te proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarom heb ik dus altijd mijn cam afgedekt, als ik met niemand zit te praten op msn, en ook als ik wel met iemand zit te praten, buiten een betrouwbare persoon dan, die ik persoonlijk ken.
Ik gebruik altijd het kartonnetje van een pakje vloeitjes, ik weet niet of je rookt, maar dat werkt heel goed, je haalt alle vloeitjes eruit, en er zit al een vouw in, en zo leg je hem over je cam, als je tenminste een laptop hebt, blijft ook goed liggen, en als je de cam wel wilt gebruiken, heb je hem weer zo aan de kant gedaan.
Ik vertrouw de cam niet, en gebruik hem ook maar heel zeden.

En inderdaad je wachtwoord veranderen.

Toegevoegd na 1 minuut:
zeden= zelden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Raar als jij die mensen persoonlijk kan dan weten ze toch dat jij dat meisje (die met zich zelf bezig is) niet bent.
Ze weten toch hoe jij er uit ziet als jij ze persoonlijk kan.