Weet iemand het adres van de gratis superspyware scanner ?

Ik heb gehoord dat er een superspyware scanner is die gratis is en waarmee je pc kunt scannen en opschonen .
Weet iemand een site waar ik dat betrouwbaar kan doen.
BVD: Jan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik weet niet welke gratis super spyware scanner je bedoelt. Maar ik gebruik zelf Hitman Pro. Een programma die diverse antivirus en spyware programm's gebruikt om jouw computer helemaal vrij te krijgen van onbedoelde bestanden.
De link naar meer informatie en de download staat onderin.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik kan met google simpel de link vinden
maar de reputatie van deze software is op zijn best twijfelachtig zoniet juist een grotere stuk malware dan waar hij zogezegd tegen bedoeld is
oo kde zogenaamde review link verwijzen nar zeer kleurrijke en onoverzichterlijke pagina die mij weing vertrouwelijk lijken
mijn advies, niet doen

Ik raad je advance systemcare aan
capthavoc
10 jaar geleden
als je deze bedoeld,met graties versie:http://www.superantispyware.com/

Detecteren en verwijderen van spyware, adware en verwijderen van malware, Trojaanse paarden, dialers, wormen, keyloggers, hijackers, parasieten, Rootkits, Rogue Security Producten en vele andere vormen van bedreigingen.
Licht voor de systeembronnen en is ontworpen om niet te vertragen uw computer, zoals vele andere anti-spyware producten. Ontworpen niet in strijd komt met uw bestaande anti-spyware of anti-virus oplossing!
fremar
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
Good ResultThis website is deemed to be popular by Alexa with a ranking of 12733
Good ResultThis website has a good online trust rating.
Good ResultThis website has a good online reliability.
http://www.scamadviser.com/check-website/%20www.superantispyware.com
http://spybot-search-destroy.nl.softonic.com/
Deze is gratis , veilig en database kun steeds weer opnieuw updaten.