hoe kan het dat ik advertentie heb staan overal als ik internet op ga?

ik heb net een nieuwe laptop en ik heb als ik het internet op ga overal advertenties staan van spelletjes en andere dingen zoals afslank producten enz. ook zie ik advertenties met waarschuwing er zijn twee fouten gevonden in uw computer en dingen zoals waarschuwing uw computer crasht over een paar seconden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
adblock plus>einde reclame
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maak een screenshot. als ik weet welke reclame dan weet ik ook wel een manier om te verwijderen.

Antwoorden (4)

Het kan zo zijn dat je per ongeluk iets hebt geïnstalleerd dat advertenties include. Download adblock als je Google Chrome hebt of kijk je programma's na dat misschien reclame bevat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Waar kan de vraagsteller "adblock" vinden? Heb je een link voor hem?
Dat is normaal en bij de standaardinstellingen van je browser krijgt iedereen dat.
Die reclames betekenen inkomsten voor de desbetreffende website en zijn dus nuttig voor het voortbestaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is gewoon helemaal niet waar.
Alle bedrijven maken dat soort advertenties, zodat ze daarvoor geld krijgen.
Dus gewoon negeren, die advertenties. Want soms kan er een virus tussen zitten!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die advertenties zijn eigenlijk de prijs van gratis. Daaruit genereren websites inkomsten als je op zo'n advertentie klikt. Als je een Chrome of Firefox gebruikt als browser kun je AdBlockPlus installeren en dan ben je van die hinderlijke advertenties af. Klik nooit op zo'n 'dreigende' boodschap dat je computer besmet is want dan haal je juist besmetting binnen. Daarna moet je er voor betalen om er vanaf te komen.