Hoe kun je op Malwarebytes alle virussen in één keer selecteren ?

Het zijn er teveel om ze allemaal één voor één aan te vinken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Niet best als je er zoveel hebt.
Wel betere maatregelen nemen straks

Het beste antwoord

Sowieso moet je SYSTEEMHERSTEL absoluut uitschakelen, zo niet dan heb je zeer grote kans om ze na een dag of 3 weer terug te hebben. Veilige modus opstarten (het liefst met een boot cd/dvd) zodat er geen memory resistente zooi wordt mee geladen. Dan Malwarebytes draaien, GMER (tegen rootkitvirussen) en als ik het zo hoor heb je er iets aan de ruime kant te veel. Zelf zou ik mijn bestanden / email exporteren en de hele bende opnieuw installeren maar dat is jouw persoonlijke keuze.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je tips, ik ga ze zeker volgen heb voor de vraag al gescant en verwijderd, maar ik scan voor de zekerheid paar ker per dag, deze waren het, met PUP erin, ongeveer 900 er van. Wat het precies doet kan ik niet vinden, deze notebook heb ik van iemand gekregen, heb er opnieuw XP op gezet en update's gedaan, goeie programma's erop gezet, maar zoveel PUP heb ik nog nooit gezien. C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Smartbar\Application\AxInterop.WMPLib.dll (PUP.Optional.SmartBar.A)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de goeie informatie, ik heb geen last meer van die infecties.