Radio op batterijen, afgestemd op de rampenzender, met extra batterijen.
Zaklamp met extra batterijen.
Eerstehulpdoos met eerstehulphandboekje.
Lucifers in waterdichte verpakking.
Waxinelichtjes.
Warmhouddekens.
Gereedschapsset.
Waarschuwingsfluitje.

Voorraadje van de medicijnen die u op doktersvoorschrift gebruikt.
Contant geld en kopieën van identiteitsbewijzen en verzekeringspapieren.
Reservesleutels van huis en auto.
Plattegrond van de omgeving, een autokaart en een lijstje met de telefoonnummers en adressen van mogelijke schuiladressen.
Desinfecterende handgel.
Drie liter water per dag per persoon, voor minstens drie dagen.
Voorraad houdbaar eten voor minstens drie dagen (plus blikopener als het eten in blik zit).
Voorraad verzorgingsartikelen: wc-papier, vochtige doekjes, zeep, wasmiddel, maandverband, tandpasta, tandenborstels.
Lichte regenponcho per gezinslid.
Iets om drinkwater mee te vervoeren (fles of jerrycan).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Veel meer dan er daadwerkelijk inzit.
Lees vooral ook:
AWM
14 jaar geleden
Een flesje bier en een laptop

;-)

Even serieus dan.. er zijn van die tabletten die je urine drinkbaar maken, zat vroeger in een militair noodpakket. Dat lijkt me niet onbelangrijk.