Hoe beheer ik de bladwijzerbalk in Google Chrome?

Hoe kan ik ervoor zorgen dat Chrome niet laat zien wat ik in mijn bladwijzers heb. Zodra je iets intypt vult hij het aan met een mogelijke titel uit de map favourieten. Ik wil dit ivm anderen in het gezin vermijden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Denk dat dit niet te vermijden is,vind er toch niets van terug in bladwijzerbeheer:je kan hier zelf een kijkje nemen maar mij is het niet duidelijk.
https://support.google.com/chrome/answer/95714?hl=nl&ref_topic=14680
fremar
10 jaar geleden
Je kan ze beter niet in de favorieten zetten en ze er dus nu uit verwijderen
google chrome is een browser die de handigheid heeft overal ter wereld je favorieten te beschikking te stellen.zelf inclusief je geschiedenis
dus wat je op 1 pc heb bekeken wordt onthouden en kan je op een andere pc ook weer zien, handig, maar niet erg prive.

probeer een andere browser om zaken te scheiden.
capthavoc