kan je je eigen live account hacken?

Ik heb een Microsoft account die ik haast nooit gebruik, bij het aanmaken van deze account heb ik dus ook allemaal onzin ingevuld bij de gegevens.
nu heb ik toch dringend dit account nodig maar ik weet mn wachtwoord niet meer. is er een mogelijkheid om mijn eigen wachtwoord te achterhalen?

anders dan de opties die Microsoft biedt, ik heb namelijk geen recent verzonden e-mails, geboortedatum had bij het aanmaken ter plekke verzonnen, oudere wachtwoorden heb ik wel opgegeven maar het is niet genoeg info voor Microsoft op me te helpen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom maak je niet gewoon een nieuw e-mailadres aan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat dit email adres is gekoppeld aan een server die ik regelmatig gebruik, waar ik automatisch aangemeld wordt via mijn pc. mocht ik om één of ander reden uitgelogd worden, kan ik er dus nooit meer in.

Antwoorden (1)

je mag niet hacken. dat is verboden. en zelfsdan weten we niet waarom jij het wil leren. want vind ook beetje vreemd voor een account waar je onzin hebt ingevuld dat je die dan dringend nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben er al achter:)