Ik verwacht een mail van een ongecontroleerd emailadres, kan het zijn dat ik deze niet ontvang?

Ik heb enkele weken geleden een mail gestuurd naar een emailadres dat niet gecontroleerd is, en wordt een 'onbekende afzender' genoemd. Ik verwacht antwoord van deze mail maar ook in mijn 'ongewenste' map komt hij niet te staan. Kan het zo zijn dat deze mail helemaal niet bij mij aankomt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als iemand email stuurt op uw email adres dan komt dat zeker aan.
Als die niet in uw adresboek (contacten) zit dan zal die in uw ongewenste (spam) komen te zitten. Als er een filter zit op dat of dit soort adressen dan zal het direct in uw prullenbak komen.
Het feit dat u zelf al een mail stuurde naar dit adres zou kunnen veroorzaken dat die automatisch in uw inbox komt als die optie aangevinkt staat.