Betalen bij Amazon is zeker veilig (mits je PC geen spyware bevat natuurlijk).
Wat je ook kan doen is gebruik maken van een Prepaid gift card die je veilig met iDEAL afrekent: http://www.amzcode.nl/amazon-gift-card.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn die ook geldig voor de engelse versie van amazon? (amazon.co.uk)

Andere antwoorden (2)

Laat ik het zo zeggen: ik doe het al járen. Koop gemiddeld twee boeken per week bij ze. Er is nog nooit iets fout gegaan. Maar... resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, dat weet je. Ook Amazon kan gehackt worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, de kans is klein. Amazon is een hele goede site en is ook goed beveiligd etc. .

Het is dus helemaal veilig.