Is de website www.marktplaatstickets.nl betrouwbaar?

Er zijn veel concert kaartjes te kop op die site. Alleen is dat betrouwbaar? Hoe kan je daarachter komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Geen adres op de website, fouten in de algemene voorwaarden, geregistreerd begin deze maand.

Ik kan niet zeggen of deze niet of wel betrouwbaar is, maar uit bovenstaande kan je wel je conclusie trekken.

Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En spellingsfouten in algemene voorwaarden.

Andere antwoorden (1)

Als je de kaartjes al ontvangt betaal je via deze website veel meer voor een toegangskaart dan de oorspronkelijke prijs.
Kijk waar de officiële kaartjes worden verkocht en koop liever geen opgekochte kaartjes. Je loopt ook een risico dat je uiteindelijk met het dure opgekochte kaartje niet wordt toegelaten. Zie ook de bron discussie.