ssid bij UPC 2 keer hetzelfde met 1 extra 0 bv UPC00012345 en UPC0012345. Hoe kan dit?

modem/router van upc TWG870U plus Horizon box. Wifi via modem van UPC
SSID UPC0012345
SSID UPC00012345
kan bij allebij met het zelfde wachtwoord inloggen.
Ben ik gehackt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het ene SSID is voor het netwerk op 2.4GHz en het andere SSID voor het netwerk op 5GHz. Als het goed is staat dat er ook bij op het papiertje dat je bij het modem kreeg. Je bent niet gehackt.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt dat is een geruststelling