Wie weet een mooie screensaver-site zonder kans om een virus mee naar binnen te slepen?

Ik heb net mijn nieuwe laptop en ben er super blij mee! Nu wil ik graag een mooie screensaver downloaden. Maar ik ben ERG bang om dan een virus mee naar binnen te slepen. Natuurlijk heb ik een anti-virus erop zitten (Norman Security), maar dan nòg.....

Wie weet een mooie maar ook een superveilige screensaver-download site? Eentje die ik zonder 'angst en beven' kan downloaden?

Het beste antwoord

Hier een suggestie. Er zijn op het internet talloze screensaversites te vinden, en ik kan je hier wel een heleboel gaan geven die van mijn 'siteAdvisor' een goede beoordeling krijgen, maar ik kan je ook gewoon de link naar de gratis download van diezelfde SiteAdvisor geven. Dit is een programmaatje van McAfee dat aangeeft of een site betrouwbaar is of niet, en dit voor vrijwel elke site op het internet. Die sites worden door McAfee's werknemers persoonlijk/automatisch beoordeeld op hun betrouwbaarheid, het is dus nagenoeg waterdicht. Nogmaals, het is gratis, dus misschien helpt het je enorm om veilige sites te vinden! Download het hier:
http://www.siteadvisor.com/

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk, daar heb je het al. Eerste zoekhit op google en SiteAdvisor springt erop:

Toegevoegd na 11 minuten:
En overigens heel veel plezier met je nieuwe laptop! Ik begrijp dat je er heeeul zuinig mee bent, zeker in het begin ;-) maak dus inderdaad gebruik van je virusscanner en eventueel van SiteAdvisor, klik niet op dubieuze links (controleer eerst of het veilig is d.m.v. het 'siterapport' van SiteAdvisor) en dan kan er weinig gebeuren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Mijn e-mail loopt via incredimail. Zij bieden via magentic mooie screensavers aan. Ik heb er geen slechte ervaringen mee.
14 jaar geleden
Je kunt natuurlijk een screensaversite gebruiken voor prachtige plaatjes. Echter vaak krijg je van je vrienden de mooiste PowerPointpresentatie toegestuurd. Ik sla die altijd op, open PowerPoint en open de opgeslagen presentatie. Je kiest een van de mooie foto's, bewaart deze in een mapje Screensavers en plaatst ze vervolgens op je bureablad. En...., geen virussen. Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Magentic (van Incredimail (dat is weer van Google geloof ik) heeft echt prachtige screensavers en wallpapers. Echt schitterend.