Waar moet ik op letten als ik mijn oude modem verkoop?

Kunnen er nog instellingen in staan die ik eerst moet wissen? Of staan die alleen op je computer opgeslagen? Dankjewel vast!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat je je geld krijgt !!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor modem is het?

Antwoorden (2)

Kijk even in de gebruiksaanwijzing hoe je een hard reset kunt uitvoeren. Met een hard reset verwijder je alle persoonlijke gegevens en staat hij weer in de fabriek stand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet hem naar fabrieksinstellingen zetten.
Houd er ook rekening mee dat als je het modem van je provider hebt gekregen dat je die in bruikleen hebt.
Bij de meeste providers moet je hem dus retour sturen na beëindiging contract.