Ga in je browser naar je Experia Box (waarschijnlijk 192.168.2.254) en log in.

Ga nu naar tabbblad Application en kies links in het menu Port Fowarding.

Vul nu het ip adres in van de computer (host) waar het verkeer voor de poort naar toe moet worden doorgestuurd en kies de applicatie waarvoor je doorstuurt.

Je kunt de poorten van een applicatie na toevoeging aanpassen door in het rijtje op de AppName te klikken.

Staat je applicatie er niet bij (of wil je een applicatie op een tweede host, met andere poorten, draaien) dan kies je (linksboven) 'Click here to add an application'.