Beide zijn even veilig, ze maken gebruik van dezelfde verbinding om email te downloaden en te versturen. Daarnaast is de gmail app door google zelf ontwikkelt.

Het makkelijkste is natuurlijk om de standaard mail app te gebruiken.

De gmail app is uitgebreider omdat deze specifiek voor gmail is gemaakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hai,
Meestal zijn apps wat slechter en onveiliger dan standaard functies. De standaard optie is namelijk speciaal van en voor de iphone gemaakt. Apps kunnen soms virussen bevatten. Al betwijfel ik dat erg omdat gmail toch een groot systeem is.

Conclusie:
De apps zijn meestal onveiliger.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De gmail app is ook speciaal voor de iPhone ontwikkeld.
Apps in de App Store kunnen vrijwel onmogelijk virussen bevatten. Alle apps worden namelijk voor plaatsing door apple gecontroleerd, en komen zelfs bij gewone programmeerfoutjes soms niet door de controle heen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ohkee, dat wist ik niet van apple ;) Maar zoals je zegt, het is allebei van Google, dus het is even veilig, daar heb je gelijk in.
Makkelijkste en veiligste is de standaard Apple app.