Iemand ervaring met miniinthebox.com/nl?

Ik wil graag iets kopen op miniinthebox, maar vond het nogal apart dat het allemaal in de korting was enzovoort. Dus mijn vraag luidt: Wie heeft ervaring?

Toegevoegd na 24 seconden:
www.miniinthebox.com/nl

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

MiniInTheBox is een absolute aanrader.
Ik bestel meerdere malen per week artikelen uit China, en vaak voor mijzelf prive op Mini.

De prijzen in vergelijking met andere chinese webshops voor sommige artikelen iets duurder, maar dat compenseren ze weer door het superuitgebreide assortiment en Nederlandse klantenservice medewerkers.

Verder als je besteld houd er rekening mee dat verzenden lang duurt.
Omdat op alle artikelen gratis verzending is word er door Mini gekozen voor de goedkoopst mogelijke verzending.
Uiteraard is dit ook de langste.
Het spul moet toch vanuit China komen, en houd rekening met een weekje of 2/3.
Soms heb je geluk en heb je het binnen een ruime week, soms kun je maanden wachten.

Als je besteld doe dit dan in orders onder de 22 Euro.
Boven de 22 euro moet je namelijk 21% BTW betalen.
Daarbij rekent bijvoorbeeld DHL of UPS inklaringskosten die rond de 15 euro zitten.

Boven de 150 euro betaal je 21% BTW + Invoerrechten afhankelijk van welke artikelen + Inklaringskosten.

Het kost niks daar, maar wees wel realistisch.
Sommige artikelen zijn echt Chinese rotzooi.

Toegevoegd na 2 minuten:
Trouwens, ik raad je af om goedkope opladers enzo aan te schaffen.
Deze dingen zijn echt van baggerkwaliteit en bovendien niet EU goedgekeurd.
Ik hoor regelmatig verhalen van mensen waarvan deze beginnen te vlammen.
Dus levensgevaarlijk!