is de site http://electroallimited.com/ betrouwbaar?

ik hoop dat het betrouwbaar is maar ik vind het een beetje verdacht goedkoop iemand hier meer verstand of ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Rare websitenaam
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ken je mensen die wat hebben besteld bij die site?? vraag of zij het product hebben gekregen. zo niet lijkt het me niet verstandig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt met inderdaad te mooi om waar te zijn. Dat is op internet vaak een teken om maar geen zaken te doen. Zeker omdat je je geld stuurt naar Maleisie kun je ernaar fluiten als blijkt dat je geen product ontvangt...

Antwoorden (1)

Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en er van uit gaan dat het onbetrouwbaar is. Net niet de helft ( 49% ) zegt dat het veilig is. Wat om eerlijk te zijn heel erg weinig klinkt in mijn oren. Ook staat er "Site is United States based , But The Real Location is Being Hidden" aldus een site die ik heb gevonden op internet. Nog een verdacht aspect dus. Meer heb ik niet gevonden van deze site. Dus het is niet één van de populairste neem ik aan. Wat ik niet echt als een pluspunt zie.

Ik heb de site wat grondiger bekeken en ik zag "Follow us" met daaronder het logo van Facebook, Twitter en nog iets. Ik dacht dat het een goede kans was om te zien wat verschillende mensen van de site vinden. Maar helaas is het gebruikt als decoratie en kan ik er niets op klikken. Ik heb inmiddels op Facebook zelf gekeken, maar er bestaat geen pagina van de site. Het is een vaag iets, maar toch vind ik het iets verdacht waardoor de site nog minder betrouwbaar lijkt in mijn ogen.

Daarnaast heb ik gekeken bij "Contact us" naar de vermelde adres, over waar zogezegd hun kantoor zou moeten zijn. En wat blijkt dat het een gewoon adres is van een huis en niet van een bedrijf.

Nog iets kleins, de Terms & Conditions van de site die je vermeld is trouwens niet opgemaakt door hunzelf. Het is gestolen van http://zubtec.miiduu.com , en om eerlijk te zijn lijkt die site ook niet betrouwbaar. Waarschijnlijk spelen ze onder één hoedje om het zo te zeggen. De Terms & Conditions van beide sites zien er ook niet bepaald hartverwarmend uit moet ik zeggen.

Ik heb geen één aspect gevonden wat ik er mij doet denken dat site betrouwbaar zou kunnen zijn. Dus ik zou er niet te veel op ingaan om eerlijk te zijn.