Welk gratis emailaccount is het beste en het veiligst?

Eind december dit jaar houd hotmail ermee op en ik weet dat het overgaat naar outlook.com.
Deze heb ik geprobeerd,maar ik vind het een ramp want er zijn vaak storingen waardoor ik mijn mails niet kan openen.
Nu ben ik op zoek naar een gratis emailaccount die goed en veilig is.Weet iemand hier welke ik dan het beste kan nemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar heb je die info vandaan? Ik weet nergens van, alhoewel ik hotmail en gmail gebruik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat weet ik,maar je komt dan toch op de outlook.com uit als je met *****@hotmail.com inlogt. Met Gmail heb ik weer gelezen dat Gmail je mails kan lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Rob1983, Google maar eens op hotmail stopt.

Antwoorden (3)

Gmail is wel fijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
gmail is de beste ook in het geval van spam ed
maar er is ook niet veel mis met hotmail/outlook hoor maar ze veranderen de zaak op dit moment zo vaak dat je er bijna geen touw maar aan kan vast knopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Outlook zuigt omdat je dan je mail download naar 1 computer. Gmail kun je overal bij en is intuïtief en slim.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt capthavoc,maar hotmail stopt ermee.
Ik was altijd dik tevreden met hotmail,maar nu dit outlook wordt is het een ramp,steeds storingen.
Heb 2 mail adressen, waarvan gmail wel het beste is en bovendien een enorme opslagcapaciteit heeft. Heb er ook nog nooit problemen mee gehad, wat ik met email van mijn provider wel af en toe heb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht eerst ook aan Gmail,maar daar heb ik over gelezen dat Gmail je berichten kan lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weer een waardeloze minkukel hier op GV.
Maria, ik heb nooit problemen met mijn hotmail account,
ook niet nu het een outlook account is.
Ik merk eigenlijk nauwelijks verschil, behalve dat het er anders uit zien.

Verder heb ik een Yahoo! Mail is een dienst van het Amerikaanse bedrijf Yahoo! Inc., geïntroduceerd in 1997, waar iedere internetgebruiker met behulp van een gratis Yahoo! ID (account) gratis een e-mailadres kan aanmaken. Het is een van de grootste aanbieders van webmail in de wereld, samen met Gmail en Hotmail.

Dit heb ik omdat Flickr er aan hangt.

En ik heb twee keer Gmail (voluit Google Mail) is een gratis e-maildienst van Google, met ruim 10 GB opslagruimte per gebruiker. Deze ruimte wordt continu vergroot.

Dit heb ik omdat ik een Android Google Nexus tablet heb en eentje voor spelletjes en andere onzin.

Andere mogelijkheid is te kijken naar wat jou internet provider aan gratis mailruimte te bieden heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook nooit problemen met hotmail,maar met het overgaan naar outlook.com heb ik steeds storingen dus ik vind het tot nu toe 3 x niks.
Het kan zijn dat het beginnersfoutjes zijn en dat het beter wordt. Ik kan zeker via mijn provider een account aanmaken,maar ik snap niets van dat outlook,heb het wel geprobeerd,maar dan lukt het verzenden en/of ontvangen niet dus daarom een gratis emailaccount waar ik nooit problemen mee heb gehad. Maar bedankt voor je tip over Yahoo. Over Gmail heb ik gelezen dat Gmail je berichten kan lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weer een waardeloze minkukel hier op GV.