hoe kan ik controle houden over een computer in mijn netwerk?

en dan zijn ze in netwerk via de modem, ik wil vanaf mijn hoofdcomputer de kinderen in de gaten kunnen houden, wat betreft computertijd en sites die ze bezoeken, kan dit vanuit de hoofdcomputer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier is een gratis programmaatje, die onthoudt alleen toetsaanslagen.

download.chip.eu/nl/Free-KGB-Key-Logger-1.9_793647...

http://www.mijnkindonline.nl/855/hoe-controleer-je-je-kind-internet.htm

Toegevoegd na 36 seconden:
http://download.chip.eu/nl/Free-KGB-Key-Logger_793647.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat je het beste zou kunnen doen is kijken of je (modem/)router een ingebouwde parental control heeft, de nieuwe modem-routers van Ziggo hebben dat bijvoorbeeld. Je blokt dan bepaalde sites voor iedereen behalve een "whitelist" (jouw desktop en de laptop van je vrouw bijv.), het is dus geen check achteraf.

Mocht je een nieuw Ziggo modem hebben (Ubee EVW3200) klik dan: http://192.168.178.1/RgParentalBasic.asp
(Gebr: ziggo ww: draadloos).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vaak kan je in modems ook de tijd instellen van wanneer tot wanneer je met een bepaalde computer het internet op kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt, maar ik wil geen tussen die en die tijd, maar een tijdslimiet over de hele dag, en ik wil kunnen zien waar ze op gezeten hebben, niet exact wat ze gedaan hebben, en nee, ik heb geen ziggo, maar een modem van tele2