Het blijkt een bug in Google Chrome te zijn. Er is dus niets mis met je grafische kaart. Het is dus helaas wachten op een fix. In onderstaande link worden wel tips gegeven hoe je er tijdelijk omheen kunt werken.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van chrome zijn altijd vier versies in omloop: de release, beta, development en canary build.
Als er een fout tot in de release versie is doorgeslopen zou je een van de andere versies kunnen installeren om te zien of die het beter doen.

Andere antwoorden (1)

Dat ziet er uit als een virus of een kapotte grafische kaart. Internet verlaten, virusscanner en Anti-Malware loslaten en hopen dat het goed komt. Als het scherm zo blijft of af en toe zo wordt, nieuwe graf.kaart halen.