waarom heb ik ineens zoveel virussen op mijn pc?

Sinds 12-7-2012 heeft mijn Virusscanner van ziggo 19 trojaanse paarden gevonden, altijd met deze namen: trojan.PWS.sinowal.NCX ,
trojan.PWS.sinowal ,
trojan.agent.WDCR .
Als ik zelf de virusscanner aan zit vind hij niks!
Ik kan me ook niet herinneren dat ik iets gedownload heb.
De virusscanner vindt het virus altijd in de map: C:\ Windows\ Temp\xxx (bij de xxx is het elke keer een andere map) , alleen met het trojan.agent.WDCR virus vond hij het in de C:\Users\nickel\AppData\Local\Temp\Main.class .
Hoe laat ik dit stoppen/maak ik mijn pc schoon?
Mijn pc functioneert wel normaal, hij is nog steeds snel.

Toegevoegd na 21 minuten:
Als ik de map opende waar hij aangaf dat een virus zat zag het er zo uit (foto 2)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Probeer het bestand of map handmatig te verwijderen het schijnt dat het een keylogger is, als dat niet werkt zou ik je aanraden om het te verwijderen met anti malwarebytes

Toegevoegd na 7 minuten:
Correctie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier staan instructies hoe je deze trojan (varianten) kan verwijderen, probeer dat eens.
http://www.drwebhk.com/en/virus_removal/828749/Trojan.PWS.Sinowal.Z.html

Toegevoegd na 24 minuten:
En verander naderhand AL je logins en wachtwoorden, er is best een kans dat deze keylogger deze allemaal heeft opgevangen en verstuurd naar de verspreider van de keyloggger!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat komt doordat je veel sexgerelateerde sites bezoekt.
Heb ik ook last van, vandaar.

Toegevoegd na 13 minuten:
Nu ik je foto nogmaals bekijk kan het ook van Zalando komen (Schreeuw van geluk)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik shop op zalando haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en hoe kan ik het verwijderen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jawel maar ik wil graag verschillende dingen zien,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met jouw manier zit het er helaas nog erop