Hoe verwijder ik een account dat iemand anders met mijn e-mailadres heeft aangemaakt?

Een zo gedetailleerd mogelijke uitleg:

Ik heb vandaag een e-mail ontvingen van "Spelletjes.nl" dat bevestigt dat ik een account zou hebben aangemaakt. En dat heb ik niet!

Het is duidelijk dat iemand anders met mijn e-mailadres een account heeft gemaakt. Enkele minuten na het eerste mailtje kwam een tweede binnen dat een andere speler mijn "vriendschapsverzoek" heeft geaccepteerd. Reden genoeg om te concluderen dat mijn e-mailadres gebruikt wordt.

Het mailtje bevat een noot:
Dit is een automatisch verzonden bericht, dus je kunt hier niet op antwoorden. Meld je hier af als je geen e-mailmeldingen voor vriendschapsbevestigingen meer wilt ontvangen.

Als ik op die link klik, kom ik terecht op een pagina waar ik mijn account en wachtwoord moet invullen - van die site! - maar dat wachtwoord heb ik dus niet!

Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat het account (_-simou10-_) verwijderd wordt?

Toegevoegd na 1 minuut:
Verkeerde noot gekopieerd, dit was hem:

Dit automatische bericht bevestigt je aanmelding op Spelletjes.nl. Als je je niet geregistreerd hebt en je aanmelding wilt verwijderen, volg dan de instructies hier.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Volg deze instructies op die vermeld staan op spelletjes.nl

Je kunt een account heel eenvoudig verwijderen als je toegang hebt tot het e-mailadres waarmee de account is aangemaakt. Volg de volgende stappen:

1: Ga naar deze pagina ( http://www.spelletjes.nl/reset_wachtwoord1.html )en vraag een nieuw wachtwoord aan

2: Nadat je een nieuw wachtwoord hebt gekregen, kun je jezelf afmelden via deze pagina ( http://www.spelletjes.nl/afmelden.html ).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan. Ik heb het zelf ook met een mailadres. Lijkt of dat door iemand anders gebruikt wordt. Ze hebben er een account mee aangemaakt dat via de mail geactiveerd moest worden. Dus ik vraag me af hoe ze dat konden aangezien het mijn mailadres is. En Windows Live Mail reageert niet op die vragen. Mocht dit nog eens voorkomen en kan je zoiets niet vinden, dan kun je ook altijd even de site mailen vragen om je te verwijderen uit het bestand.