Is het mogelijk iemand volledig te blokkeren?

Ik word namelijk lastig gevallen (alleen via internet etc) en die persoon zoekt al het mogelijke over mij op op het net. Is het mogelijk om bijv. door het ip-adres te blokkeren te zorgen dat die persoon niks meer kan? Het opzoeken maakt mij niks uit, maar ik wil er voor zorgen dat er geen contact meer met mij gemaakt kan worden op welke manier dan ook.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (3)

Helaas dat wordt een onmogelijke opgave op wat blokkeringen op facebook etc na
je msn zijnnaam blokkeren etc
Het enige wat jeverder kan doen is zoveel mogelijk info en berichtjes verzamelen waarmee hij je lastig valt
en daarmee eventueel aangifte doen.
capthavoc
11 jaar geleden
Dat ligt helemaal aan de manier waarop hij je lastig valt. Als hij wettelijke regels overtreedt dan kan je daar aangifte bij doen. De politie / justitie zou dan behalve dat hij boetes krijgt niet veel meer kunnen doen dan zijn huis pc ip adres blokkeren voor je. ( via zijn provider) maar je kan tegenwoordig met meerdere Ip's werken en/ of kan hij via externe pc's inloggen en verder gaan. Neem nu gewoon contact op met de politie en leg het ze voor. Soms willen ze dan wel eens tijd nemen even met de persoon te gaan praten, vaak schrikt dit al af en zal het stoppen. Proberen kan altijd ;) Verander in de tussentijd regelmatig je wachtwoorden en maak nieuwe msn enzo aan. Dat kan helpen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ip-adres blokken van die gene is onmogelijk.
(Vaak gebruiken ze proxy server)

Het is natuurlijk verstandig om op sociale netwerken instellingen te bekijken en zo nodig veranderen.
Zo kan je instellen dat alleen vrienden je profiel mag bekijken, reactie mogen zetten, Ect.

Het ligt eraan hoe die je lastig valt.
Zit die te dreigen? Doe dan (anoniem) aangifte bij de politie.

Als die op een sociale netwerk (Bv. Hyves) je lastig valt zal ik hem daar zeker blokkeren. En dan een mail naar de sociale netwerk sturen dat hij/zij je lastig valt. Zo zijn ze ook op de hoogte.