de webpagina kan niet worden weergegeven bij bepaalde woorden, hoe kan dit? (zie toelichting)

Dit heb ik bij dingen die over geld gaan, dus bijvoorbeeld de woorden: gratis, euro, pond, geld.. Wat is dit? Ik gebruik firefox, heb toen de link geplakt in IE, maar ook hier krijg ik hetzelfde.. Is dit een virus?

Toegevoegd na 40 minuten:
Probleem opgelost door HitmanPro te draaien..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Is dit alleen op school of iets in die zin?

dan kan het best wezen dat er een woordenfilter op de verbinding zit. Zodra jij dus een woord intypt die op de blacklist staat wordt de pagina geblokkeerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als dit bij jou thuis is dan is dat woordenfilter hoogstwaarschijnlijk niet van toepassing. Kun je jouw omschrijving iets verder toelichten?
bijv wat voor foutmelding krijg je? krijg je echt helemaal niks te zien. Want zo op het moment kan ik je dan niet van een waardevol antwoord voorzien denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed om te horen !