Ik heb sindskort McAfee virusscanner, sindsdien loopt mijn computer veel vaker vast, iemand een idee hoe ik dit kan veranderen?

Toegevoegd na 22 uur:
Ik heb een betaalde versie, laptop met windows 7 starter.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als je een betaalde bare versie heb van McAfee zal ik hem houden. Zo niet? Verwijder hem dan en gebruik een andere gratis virusscanner. (Zoals: Avg, Avast!, Microsoft...)

Heb je een betaalbare versie? Verwijder hem (even) niet.
Ga naar start en typ in Beveiligingscentrum.
Kijk als de McAfee firewall aanstaat. Staat die aan met de Windows firewall? Die kunnen conflicteren met elkaar schakel één firewall uit (Ik raad aan die van Windows).

Nog steeds problemen? Dan zal ik naar een computer bedrijf gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou dat klopte inderdaad, stonden beide aan. Ik hoop dat dit een beetje gaat helpen. ook bedankt voor de duidelijke uitleg:)

Andere antwoorden (3)

Ik zou McAfee verwijderen als je zoekt naar een betaalde virus-scanner raad ik Norton Internet Security aan als je een gratis scanner zoekt, Raad ik Microsoft Secirity Essentials aan wat mij ook aardig bevalt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik raad ook aan om geen gebruik te maken van McAfee tenzij je natuurlijk een betaalde versie aangeschaft hebt.

Er zijn namelijk betere virusscanners die zelfs gratis zijn.
Denk hierbij aan bijvoorbeeld:

Microsoft Security Essentials

http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows/products/security-essentials
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik me niet vergis is de scanner van McAfee niet geweldig uit de tests gekomen. Het is beter om de Microsoft scanner te gebruiken. Qua prijs/kwaliteit zeker!