Is fel licht op pc schadelijk?

Als je naar een foto kijkt op de pc waarbij iemand zich zelf in de spiegel trok is die flits die je dan ziet schadelijk? Hoe zit dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee want dat is een stille foto. Dus je moet het vergelijken als een foto maken van een spiegel en dan die foto bekijken. Dan zie jij jezelf niet. Hoop dat je het snapt..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan schadelijk zijn als je het te veel hebt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat is niet schadelijk want die flits die op de foto te zien is zal op je scherm nooit lichter worden als de weergave van wit. Het is dus niet meer of minder schadelijk dan naar bv het wit van deze website te kijken. Hou er maar eens zo'n foto naast dan zie je dat het hetzelfde wit is.