Klopt het dat sommige site's mijn e-mail adres hebben opgeslagen, zodat als ik me registreer als nieuwe gebruiker, de site al meedeeld dat ik lid ben?

het ging zo: ik wil een fotoboek bestellen, ik geef aan dat ik een nieuwe gebruiker ben, typ mijn e-mail adres in en dan komt in beeld dat mijn adres al in gebruik is. Ik typ een ander adres in...ook al in gebruik! Ik weet zeker dat ik nooit eerder daar ben geweest.
Daarna druk ik maar op de "knop"bestaande gebruiker en dat ik mijn wachtwoord ben vergeten, en ja hoor ik heb ineens een account.

De klantenservice snapte er niets van...
Ik vind het vooral irritant dat ik voor één fotoboek 4 uur bezig ben geweest.

Ik hoop dat het een beetje een duidelijke vraag is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als mij dat overkomt dan ben ik vergeten dat ik ooit op die site ben geweest. Ik probeer dan "wachtwoord vergeten" en na een paar minuten ben ik "Back in Business".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je vraag is duidelijk :) Is het misschien mogelijk dat er meer mensen toegang hebben tot dit mailadres? Dan is het mogelijk dat iemand al eens een account heeft aangemaakt (al was het om maar even te kijken) Vooral ook omdat de klantenservice er niet uit kan komen lijkt het mij het meest logische als er toch eens is ingelog met die email adressen.

Het beste antwoord

Vooral bij fotocentrales komt het vaak voor dat ze onder verschillende namen opereren. Er zijn dus op het eerste gezicht veel aanbieders van fotoboeken, maar uiteindelijk blijken dat maar een paar aanbieders te zijn. Mogelijk heb je in het verleden bij een "andere" fotosite geregistreerd, en probeerde je nu bij een andere site te registreren, die op de achtergrond bij hetzelfde bedrijf hoort.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat zou idd wel kunnen, maar dat verklaard nog niet dat het andere e-mail adres ook niet werkte. Maar goed, ik vind het wel "iets"logischer.

Andere antwoorden (2)

sommige sites werken zelfs met je ip adres. dus dan zien ze dat op dat ip adres al geregistreerd is. Mail ze even en stel je vraag aan hun. Dan weet je het zeker en kunnen ze je verder helpen. succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heeft de vraagsteller gedaan?
"De klantenservice snapte er niets van…"
Dan heb je in het verleden toch ooit een account gemaakt zeker als je als bestaande gebruiker het wachtwoord vergeten gebeuren heb gedaan
en je krijgt daarvan netjes een mailtje
dan is er gewoon een account
als het goed is kan je in de account gegevens ook het moment van aanmelden vinden ??
Als dat echt jaren terug is ben je het gewoon vergeten
of wat ook kan is dat de naam van de site is veranderd
en dat die accounts dus allemaal zijn omgezet

Is het niet toevallig en verassing voor iemand
dat deze persoon niet toevallig hetzelfde album voor jouw maakt ???? ;)
zou wel heel toevallig zijn
capthavoc